Hoe werkt de Huisartsenspoedpost?

Altijd eerst bellen

De huisartsenspoedpost is bestemd voor gezondheidsklachten die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag

Je kunt niet zonder afspraak binnenlopen. Als je ons belt, krijg je het snelste de hulp die je nodig hebt. 

Bij een mogelijk levensbedreigende situatie bel altijd 112

Belangrijk om te weten

  • Door de week, tijdens kantooruren bel je naar je eigen huisarts, óf de plaatselijke huisarts waar je op dat moment verblijft.
     
  • Al onze telefoongesprekken worden opgenomen voor kwaliteitsdoeleinden.
     
  • Wij streven er naar om zo goed mogelijk de juiste zorg te bieden. Hierbij houden wij rekening met de ernst en snelheid waarmee jouw klacht behandeld moet worden.
     
  • De HASP verleent geen reguliere huisartsenzorg, maar helpt patiënten de nacht of het weekend door totdat zij zorg kunnen krijgen van hun eigen huisarts.
     
  • Kom alleen naar de HASP als je daarvoor bent uitgenodigd door de triagist
     
  • Je zorgt zelf voor vervoer van en naar de huisartsenspoedpost.
    Vraag familie, vrienden of buren, of maak gebruik van een taxi of openbaar vervoer. 
     
  • Je kunt worden uitgenodigd om gezien te worden door een arts.
     
  • Neem altijd een geldige legitimatie (identiteitsbewijs, paspoort, rijbewijs) mee en een actueel medicatie-overzicht.

 

 

Cookies
Door te klikken op 'Alle cookies toestaan' ga je hiermee akkoord en zal de website optimaal functioneren. Maak je liever zelf de keus? Klik dan op 'Instellingen beheren'.
Cookie-instellingen
Functionele cookies
Analytische cookies
Marketing
Logo Huisartsenpost Zeeuws-Vlaanderen

Je wordt doorgestuurd

Je wordt doorgestuurd naar een andere pagina.